Senderisme a la serra de Bèrnia

El passat 27 d’abril, els alumnes de 1r i 3r d’ESO van gaudir d’un dia a la natura. Com ja va sent tradicional, varen fer dues rutes diferents: els de 1r pujaren al Fortí i els de 3r feren la ruta circular passant pel Forat, Les pintures rupestres del Vicari i el Fortí. L’objectiu d’estar en contacte amb la natura, respectant-la i gaudint-la es va acomplir sobradament. A més, es tractava també de realitzar un exercici físic tant agradable com el senderisme. El dia ens va eixir un poc nuvolat i va impedir que disfrutàrem al cent per cent de les vistes, però ens va vindre bé per a no patir massa calor. Un any més, l’eixida va ser un èxit i no vàrem patir cap problema. L’any que ve tornarem!!!! Ací teniu un recull de fotografies de la ruta que varen fer els alumnes de 3r.

collage