Setmana Xàbia Emprèn

El Cicle Superior d’Administració i Finances de l’IES Número 1 de Xàbia va estar present en la Setmana XÀBIA EMPRÉN. Els alumnes i professors del cicle vam assistir a totes les sessions que es van celebrar a partir de les 18.30 durant diferents dies.

Aquesta experiència formativa intenta promoure la iniciativa i la capacitat per impulsar diverses activitats empresarials. Pretén a més fomentar les habilitats emprenedores entre l’alumnat del cicle superior d’administració finances del centre.

Es desitja que l’alumne reconega les oportunitats existents en l’entorn del nostre institut per a les activitats personals, professionals i comercials, ja que en les jornades que han participat compten amb l’experiència i participació de joves empresaris de Xàbia i la comarca de la Marina Alta.

Proporcionen la comprensió de les línies generals que regeixen el 2funcionament de les societats i les organitzacions, així com una postura ètica de les organitzacions i el coneixement de com aquestes poden ser un impuls positiu si col·laboren entre elles (Jornades emprensJOVEMPA)

Es busca, a més a més, desenvolupar actituds i valors com: la predisposició a actuar d’una manera creadora i imaginativa, l’autonomia, l’interés, esforç i l’esperit emprenedor.

En definitiva s’intenta potenciar a través de les experiències de les següents destreses o habilitats essencials: capacitat d’anàlisi; capacitats de planificació, organització, gestió i presa de decisions que seran utilitzades posteriorment en els mòduls de simulació empresarial o per al projecte del cicle superior d’administració i finances.

La valoració de l’alumnat ha estat receptiva i molt positiva. Els alumnes han vist cobertes les seues expectatives per haver observat de manera pràctica coneixements adquirits prèviament en l’aula. Cridant-los l’atenció com es pot recolzar el procés de creació d’empreses i com un emprenedor presenta les seues idees i projectes en públic