Visita Centre Històric de Xàbia

L’activitat consistia a recórrer el centre històric de Xàbia amb la finalitat de què l’alumnat coneguera tots aquells edificis i monuments històrics que tenen al seu voltant (moltíssims), els quals, massa vegades, tal i com vam poder comprovar, la gran majoria d’ells no coneixien.

En el recorregut ens hi vam fixar i vam aprofundir en els detalls tant com vam poder.Els vam explicar, per exemple, quina havia estat, originàriament, l’activitat per a la qual s’havien construït aquests edificis emblemàtics; com és el cas de l’Ajuntament actual, un edifici que, al segle XVII, era inicialment una ermita (l’Ermita de Sant Cristòfol) construïda sobre una antiga necròpolis cristiana del s. XIV. I que va tindre molts usos, com el de servir d’escola pública a finals del s. XIX.