Students in Motion

Students in Motion és un projecte europeu K1 gràcies al qual, 6 alumnes de grau mitjà de cicles formatius han fet les pràctiques d’FCT en empreses d’Irlanda.

• L’alumnat ha millorat el seu nivell d’anglés
  • L’alumnat ha millorat les seues competències professionals
  • L’alumnat ha tingut una experiència formativa de gran qualitat i interés, millorant la seua autonomia
  • L’alumnat ha comprés el valor d’un espai europeu com una mitjà de desenvolupament social, personal, cultural i professional i com a possible destí laboral en el seu futur.
  • El professorat que ha gestionat el projecte ha millorat la seua comprensió dels projectes europeus, dels seus criteris de qualitat i això ha permés consolidar un equip de persones interessades a millorar la seua competència en aquest àmbit i treballar en altres projectes en el futur.

Per al curs 2021 2022 durem a terme la seguna edició del projecte. Animeu-vos a participar!!!