MATRÍCULA ADMINOVA 2024 2025

FP (del 23 al 29 de juliol)

L’alumnat admés ha de fer la matrícula mitjançant l’aplicació ADMINOVA.

Per a completar la matrícula haureu d’adjuntar en l’aplicació la següent documentació:

• Justificant de pagament del segur escolar obligatori per a menors de 28 anys. S’abonarà la quantitat de 1,12 € per transferència al número de compte:
    • ES76 0081 1116 5200 0100 4708.
    • El concepte ha de ser Nom i Cognoms de l’alumne i curs on es matricula. (Exemple: JUAN MARTÍNEZ PAREDES 1 GM ADMINISTRACIÓ)
  • Fotocòpia de la targeta SIP
  • Fotografía recent en format carnet
  • Requisit acadèmic
  • Acreditació de qualsevol circumstància que s’haja al.legat en la sol·licitud
  • Fitxa de soci de l’AMPA (opcional, des del centre es recomana). Descarrega-la en AQUEST enllaç.
  • Taxes administratives:
    • Targeta d’identitat
    • Expedició de l’informe d’avaluació individualitzat
    • Aquestes taxes es poden pagar en el següent enllaç: ACCÉS A LES TAXES
  • Sol·licitud per a la Web Família: DESCARREGAR ACÍ
    • La web família és necessària perquè totes les comunicacions del centre amb les famílies es faran mitjançant aquesta aplicació. També serà necessària per a consultar les notes de cada avaluació.
  • Sol·licitud de Taquilla. DESCARREGA LA SOL·LICITUD DE TAQUILLA

ESO (del 22 al 25 de juliol)

Accés a l’aplicació d’ADMINOVA

L’alumnat admés ha de fer la matrícula mitjançant l’aplicació ADMINOVA.

• Justificant de pagament del segur escolar (Sols 3r i 4t d’ESO, 1r i 2n no paguen). S’abonarà la quantitat de 1,12 € per transferència al número de compte:
  • Sol·licitud de taquilla. DESCARREGA LA SOL·LICITUD DE TAQUILLA

BATXILLERAT (del 25 al 30 de juliol)

L’alumnat admés ha de fer la matrícula mitjançant l’aplicació ADMINOVA.

En l’aplicació haureu de pujar la següent documentació:

• Fotocòpia de la targeta SIP
  • Fotografia recent en format carnet
  • Requisit acadèmic (alumnat procedent de fora de la Comunitat Valenciana o de centres no sostinguts amb fons públics)
  • Taxes administratives:
    • Targeta d’identitat