MATRÍCULA INTERNA 2024 2025

Qui ha de fer la matrícula interna?

• Alumnat que promociona de curs sense canviar d’etapa educativa (per exemple, si passes de 1r a 2n d’ESO)
  • Alumnat que no promociona i roman un any més en el mateix curs

NO has de fer matrícula interna

• Si no estaves matriculat en el IES La Foia el curs 2023/2024
  • Si canvies d’etapa educativa, encara que continues en l’IES La Foia (acabes 4t d’ESO i passes a un cicle formatiu o a batxillerat)
  • En aquests casos has d’haver sol·licitat plaça en el procés d’admissió i t’hauras de matricular en ADMINOVA, una vegada admés, segons el calendari OFICIAL

Selecciona el curs en el qual t’has de matricular i emplena el formulari. Has de tindre en compte que el formulari et demanarà, segons el cas, que puges determinats arxius (full de l’AMPA i/o els justificants de diferents pagamens, taxes, etc, segons el curs). Al principi de cada formular s’informa de tota la documentació que et farà falta. Has de tindre, a més, un arxiu amb una foto tipus carnet.

Nota Important

Per a poder emplenar els formularis, heu d’introduir les dades de la identitat digital de l’alumne o alumna que es matricula. Cada alumne té una direcció de correu electrònic corporativa acabada en @alu.edu.gva. Podeu consultar la vostra direcció i la contrasenya en la web família, en l’apartat de dades de l’alumne.

ESO

Batxillerat