Modificació de l’oferta d’optatives de 1r, 2n i 3r d’ESO

La Conselleria d’Educació i Formació Professional ens informa que, a causa d’una sentència de la Secció IV de la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana, s’han anul·lat alguns articles del Decret 107/2022, en el qual s’estableixen les assignatures de l’ESO. A causa d’aquest canvi, l’assignatura obligatòria per a tots els alumnes en 1r, 2n i 3r d’ESO denominada ‘Projectes Interdisciplinaris’ passa a ser una assignatura optativa, que ha d’oferir-se al costat de la resta d’optatives de cada curs. Per aquesta raó, els informe que aquells alumnes que desitgen cursar aquesta matèria, en compte de l’optativa que hagen triat en la seua matrícula, han de posar-se en contacte amb la direcció del centre a través del correu 03006153@edu.gva.es. Els alumnes que no desitgen modificar la seua elecció de matèria optativano és necessari que comuniquen res. El termini màxim per a comunicar els possibles canvis acabarà divendres que ve dia 21 de juliol.