Primera mobilitat Erasmus+ de l’IES La Foia a França

Sis alumnes i dues professores de l’IES La Foia d’Ibi van gaudir durant la tercera setmana de gener de la seua primera mobilitat de l’Erasmus+ a la localitat francesa de Guénange. Es tractava de la primera eixida plantejada al seu projecte Future minds que les permetia conéixer el centre educatiu d’aquesta localitat, així com el seu entorn cultural més proper.

Gràcies a les possibilitats que ofereix el programa Erasmus+ finançant aquest tipus de mobilitats, les huit membres del centre d’Ibi van poder conéixer un entorn educatiu diferent a la ciutat francesa de la mà dels seus propis integrants. Alumnat i professorat del Collège René-Cassin de Guénange els van mostrar durant aquests dies les seues instal·lacions, així com algunes localitats properes amb interés cultural. Aquesta mobilitat va permetre que les integrants del programa Erasmus+ de l’IES La Foia, juntament a altres estudiants i professores de la ciutat grega de Kavala aprofundiren en un dels seus objectius: l’afavoriment d’un estil de vida més sostenible. Durant aquests dies van poder realitzar tallers i activitats destinats a l’ecologia com ara el coneixement de l’horticultura, la creació de sabons artesans, el valor de l’entorn natural local, entre d’altres.

És així com les sis alumnes i les dues professores van gaudir d’una experiència única que les va permetre ampliar els seus coneixements mediambientals, així com cooperar amb diversos alumnes i professors de França i Grècia.