PEAFS

PEAFS LAA CREUETAA

IES LA CREUETA. PROJECTE D'ESPORT, ACTIVITAT FÍSICA I SALUT

FENT AMICS 2024

El 16 de maig hem realitzat la trobada de FENT AMICS.

L'alumnat de 4t PDC ha preparat una jornada d'activitats per als seus companys de 3r PDC i els nous amics del CEE Infanta Elena de Sant Joan d'Alacant.

Aprofitant el paratge natural de Santa Anna i Casa Tápena, l'alumnat de l'IES La Creueta i CEE Infanta Elena han gaudit d'unes activitats sensorials en un marc incomparable.

CECEO 2024

Del 12 al 14 d'abril es va realitzar a Portillo el Campionat d'Espanya d'Orientació per Centres Escolars.

Els paratges van ser increibles i l'Institut va participar amb els següents equips:
Cadet masculí, Infantil masculí i infantil femení.

Els equips infantils quedaren 3r i primeres de les seues categoríes.

Enhorabona!!

ACAMPADA 2024

La nit del dimarts realitzarem la tradicional acampada a l'institut. Els cursos de 1r i 2n d'ESO pernoctaren a les instal·lacions.

L'activitat organitzada pel departament d'Educació Física va comptar amb el suport de l'alumnat i professorat del TGMNTL (abans TECAF).

L'alumnat d'aquest cicle va preparar activitats de vesprada i nit que van ser increibles. Felicitats per la feina ben feta!

ACAMPADA 2024

CACEO 2024

L'equip d'orientació va participar al CACEO 2024 realitzat a Xorret del Catí el passat 21 de març.

Els nostres corredors van quedar primers a les categoríes infantils femení i masculí, i segons a la categoría cadet. Enhorabona!!

A més, van col·laborar en el manteniment del paratge plantant un arbre.

DIA DE L'ESPORT

Aplaçat per mal oratge… esperem poder realitzar la jornada de convivència esportiva de TOTS els centres d'Onil en breu.