ENTREGA DE NOTAS FINALES-ENTREGA DE NOTES FINALS

ENTREGA DE NOTES FINALS CURS 2020-2021

El divendres 18 de juny  es lliuraran les qualificacions de l’Avaluació Final directament a l’alumnat a les 13:00 a l’aula de tutoria per a ESO i Batxiller. El tutor/a concretarà hora i lloc per als Cicles Formatius.

A les 11:00 del matí es publicaran les qualificacions amb les observacions per Webfamília.

El dilluns 21 i dimarts 22, l’alumnat serà atès en horari habitual i el 23 es realitzaran activitats culturals al centre en horari de 9:00 a 13:00.

Per aclariments sobre les qualificacions, podeu contactar amb el professorat de la matèria via Webfamilia.

CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA ESO I BATXILLERAT

Les proves es realitzaran en les respectives aules INDICADES.

IMPORTANT: EN CAS QUE ALGUN ALUMNE/A LI COINCIDEIXEN EXÀMENS, QUE ES POSE EN CONTACTE AMB EL PROFESSOR CORRESPONENT.

ENTREGA DE NOTAS FINALES 2020-2021

El viernes 18 de junio se darán las calificaciones de la evaluación FINAL directamente al alumnado a las 13:00 en el aula de tutoría para ESO y Bachiller. El tutor/a concretará hora y lugar para los Ciclos Formativos.

A las 11 de la mañana se publicarán las notas con las observaciones por Webfamilia.

El lunes 21 y martes 21, el alumnado será atendido en su horario habitual y el 23 se realizaran actividades culturales en el centro en horario de 9:00 a 13:00.

Para aclaraciones sobre las calificaciones podéis contactar con el profesorado de la materia vía Webfamilia.

CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA ESO Y 1º BACHILLERATO.

Las pruebas se realizaran en las respectivas aulas indicadas.

IMPORTANTE: EN CASO DE QUE ALGUN ALUMNO/A TENGA COINCIDENCIA DE EXÁMENES QUE SE PONGA EN CONTACTO CON EL PROFESOR CORRESPONDIENTE.