STOP Assetjament escolar

Totes les persones necessitem per a aprendre i per a créixer sentir-nos segures, acolliments, valorades. Desenvolupar la competència emocional, crear un clima de benestar emocional a casa i el centre educatiu, fomentar la cultura de les cures, és responsabilitat de tots. Com aconseguir-ho?

El pròxim dia 28 de febrer a les 18.00h en la CENTRE CULTURAL es realitzarà una xarra col·loqui sobre el bullying i la seua prevenció, a càrrec de PILAR PÉREZ ESTEVE.

Parlarem de com previndre-ho, de com convertir a tots els/les estudiants en valents enfront del maltractament. I també de com detectar si el nostre fill/a, el nostre alumne, la nostra alumna, pateix assetjament. Com actuar davant la sospita o la certesa?

T’ESPEREM NO US HO PODEU PERDRE