MATRICULA 1r BATX.24-25 / MATRICULA 1º BACH. 24-25

MATRICULA CURS 2024/2025

1r BATXILLERAT

PROCEDIMENT

El procediment de matricula per al curs 2024/2025 per als cursos assenyalats serà el següent:

REQUISIT: haver resultat admés a 1r de batxillerat a aquest centre.

FASE 1. SELECCIÓ D'OPTATIVES.  Del 2 al 20 de juny. La realitza l'alumne mitjançant la pàgina web de l'institut.

FASE 2. MATRÍCULA.

CALENDARI: 25 de juliol de 2024.
HORARI DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.
PROCEDIMENT:
  • LLIURAMENT DE SOBRE: el centre lliurarà el sobre de matrícula a l'alumnat entre del 17al 20 de juny. Aquells provinents d'altres centres per procés d'admissió podràn retirar el sobre a partir del 17 de juny.
  • MATRICULA: el sobre amb tota la documentació serà presentat al centre en el dia assenyalat.
  • IMPORTANT: la documentació ha d'anar signada per la mare/pare o tutor/a legal ( tots dos tutors en cas de no convivència), però el sobre pot ser entregat al centre per l'alumne.
  • El dia assenyalat cal que vinga al centre amb el sobre de matrícula.
  • Administració les confirmarà les optatives triades amb anterioritat. El canvi d'optativa només es podrà realitzar a setembre i segons disponibilitat.

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER A LA MATRICULA

MATRICULA CURSO 2024/2025

1º BACHILLERATO

PROCEDIMIENTO

El procedimiento de matricula para el curso 2024/2025 para los cursos señalados será el siguiente:

REQUISITO: haber sido admitido en 1º de bachiller.

FASE I. SELECCIÓN DE OPTATIVAS. Del 2 al 20 de junio. La realiza el alumno mediante la página web del instituto.

FASE 2. MATRICULA

CALENDARIO: 25 de julio de 2024.

HORARIO DE MATRICULA: de 8.30 a 13:00.

PROCEDIMIENTO:

• ENTREGA DE SOBRE: el sobre se entregará al alumnado ente el 17 y el 20 de junio. El alumnado proviniente de otros centros por proceso de admisión podrán retirar el sobre a partir del 16 de julio.
  • MATRICULA: el sobre con toda la documentación será presentado al centro en el día señalado.
  • IMPORTANTE: la documentación tiene que ir firmada por la madre/paro o tutor/a legal (ambos tutores en caso de no convivencia), o el alumno en caso de ser mayor de edad, pero el sobre puede ser entregado en el centro por el alumno.
  • Administración les confirmará las optativas elegidas con anterioridad. El cambio de optativa solo se puede hacer en septiembre y según disponibilidad.

DOCUMENTACIÓN NECESARIA PARA LA MATRICULA