Miracle of Nature: Inevitable Learning

La nova normalitat ens ha permés reprendre els projectes europeus. Professorat de l’institut s’ha desplaçat a Bèlgica per a realitzar la reunió de coordinació dels membres del projecte europeu “Miracle of Nature: Inevitable Learning”. El projecte té com a socis els següents centres escolars: Derecik Ortaokulu (Turkey), Hatsalan klassillinen koulu (Finland), ISTITUTO COMPRENSIVO “PAOLO EMILIANI GIUDICI” (Italy) i Enseignement Secondaire Diocésain de Saint-Remacle (Liege, Belgium), sent l’IES La Creueta el soci coordinador. Aquesta reunió ens ha servit per a reconduir el projecte paralitzat per la pandèmia.