La Creueta en La 2

El 9 de Juny la TVE 2 d’RTVE va gravar per al programa dels matins “Ací hi ha treball” a l’alumnat i professorat del Cicle formatiu de Grau mitjà de Tècnic en Conducció d’activitats físic esportives en el medi natural  així com a empresaris del sector de la multiaventura.
Es van gravar les activitats que realitzen diàriament els alumnes i alumnes d’aquest Cicle formatiu d’FP en empreses del sector com Sport horses de Castalla, Trail natura d’Onil i Fenasosa bike park de Banyeres de Mariola.
TVE 2 va triar a l’IES la Creueta perquè és el coordinador del consorci “European work experience” (EWE) que està format per 22 centres de la Comunitat valenciana que posseeixen els ensenyaments d’FP de la Família professional d’Activitats físiques i esportives. Aquest consorci té una projecció internacional en la formació professional europea i en l’actualitat té 140 estudiants d’FP de Grau mitjà a Irlanda i Malta realitzant la seua formació dins del programa Erasmus.
Cada vegada més, i potenciat per la situació produïda pel Covid-19, els ciutadans i ciutadanes s’han tornat a trobar amb el medi natural i les seues possibilitats d’oci. La demanda d’activitats de turisme actiu i d’oci en la naturalesa ha impulsat la creació d’empreses que, per a oferir un servei de qualitat, es nodreixen de Tècnics i Tècniques amb un alt grau de qualificació formats/as en els centres pertanyents al Consorci EWE.
Us deixem l’enllaç al programa: