Normativa “Ús del Mòbil” en l’IES

La Conselleria d’Educació va publicar el divendres 3 de maig de 2024 una resolució que regula l’ús de dispositius mòbils en els centres educatius, i que poden consultar en el següent enllaç: NORMATIVA.

S’establix la PROHIBICIÓ del seu ús dins de totes les instal·lacions del centre i durant tota la jornada escolar (horari lectiu, temps d’esbarjo i períodes dedicats al desenrotllament d’activitats complementàries i extraescolars). D’altra banda, es contempla l’excepcionalitat en el cas d’activitats educatives concretes, degudament especificades en les corresponents programacions d’aula, o per raons individuals de salut, degudament justificades davant la direcció del centre.

Esta normativa es troba recollida expressament en les Normes d’Organització i Funcionament (NOF) del centre, d’obligat compliment per a tot l’alumnat.

Informem que NO es permet l’ús de dispositius mòbils en tot el recinte escolar. Davant l’incompliment d’esta restricció, el centre aplicarà el procediment de retirada, custòdia temporal i devolució que s’establisca en les seues normes d’organització i funcionament.

Recordem que, per a comunicar-se amb els seus fills i filles durant l’horari escolar, poden fer-lo a través del telèfon del centre: 962249091.

La Direcció del Centre

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies