La Conselleria d’Educació va publicar el divendres 3 de maig de 2024 una resolució que regula l’ús de dispositius mòbils en els centres educatius, i que poden consultar en el següent enllaç: NORMATIVA.
S’establix la PROHIBICIÓ del seu ús dins de totes les instal·lacions del centre i durant tota la jornada escolar (horari lectiu, temps d’esbarjo i períodes dedicats al desenrotllament d’activitats complementàries i extraescolars). D’altra banda, es contempla l’excepcionalitat en el cas d’activitats educatives concretes, degudament especificades en les corresponents programacions d’aula, o per raons individuals de salut, degudament justificades davant la direcció del centre.
Esta normativa es troba recollida expressament en les Normes d’Organització i Funcionament (NOF) del centre, d’obligat compliment per a tot l’alumnat.
Informem que NO es permet l’ús de dispositius mòbils en tot el recinte escolar. Davant l’incompliment d’esta restricció, el centre aplicarà el procediment de retirada, custòdia temporal i devolució que s’establisca en les seues normes d’organització i funcionament.
Recordem que, per a comunicar-se amb els seus fills i filles durant l’horari escolar, poden fer-lo a través del telèfon del centre: 962249091.
La Direcció del Centre
