PAC

La Conselleria d'Educació, Cultura i Esport ha convocat les proves d'accés als cicles formatius de Formació Professional de grau mitjà i grau superior per als pròxims dies 23 i 24 de maig de 2022. Aquestes proves van dirigides a totes aquelles persones interessades a cursar estudis d'FP sense complir els requisits acadèmics d'accés directe. TOTA LA INFORMACIÓ SOBRE LES PROVES LES POTS OBTINDRE EN EL SEGÜENT ENLLAÇ:
PUNXA ACÍ

O BÉ, A continuació, T'OFERIM UN RESUM DELS PASSOS BÀSICS PER A la INSCRIPCIÓ A la PROVA.

Recordeu que, independentment de la inscripció a les proves d'accés, caldrà realitzar el tràmit de sol·licitud d'admissió als Cicles en el termini que, pròximament, publicarà Conselleria.

Si aproves 4t ESO, Batxiller o superes la prova d'accés i no has sol·licitat plaça, et pots quedar sense centre per al pròxim curs. Per tant, insistim, independentment de la inscripció, s'ha de realitzar la sol·licitud d'ADMISSIÓ en el cicle que desitgen cursar.

- En el moment en què un alumne obté el Graduat en ESO o titula en Batxiller, la prova d'accés ja no té validesa.

La documentació es podrà remetre a través de l'adreça de correu electrònic de Secretaria: 46012963.secretaria@edu.gva.es en un únic correu i assenyalant en l'assumpte "PAC+Nom i cognoms de l'alumne”. Exemple: PAC Juan López López.

En defecte d'això pots presentar presencialment la teua sol·licitud de 9 a 14h. (de dilluns a divendres) i de 15.30 a 20:30h. (de dimarts a dijous) en la secretaria de l'IES.

Les persones que acrediten estar en possessió d'un títol de tècnic d'FP podran presentar-se a les proves d'accés a cicles de grau superior quan tinguen com a mínim 18 anys complits aquest any 2021, tenint-se en compte el resultat de la prova únicament a aquest efecte d'admissió a cicles formatius de grau superior quan opten per participar en el procés d'admissió pel contingent corresponent a prova d'accés.

Si ja estàs en possessió de qualificacions de les assignatures que donen dret a l'exempció de parts de la prova pots presentar-les al mateix temps que la inscripció.

Si encara estàs cursant 4t ESO o Batxillerat, quan acabe l'avaluació final i sàpies les teues qualificacions, pots sol·licitar l'exempció de les parts que t'interessen; per exemple, en la prova has obtingut la qualificació de 5 en la matèria 'Inglés'; però la teua qualificació d'ESO o Batxillerat és 7, encara que no has aconseguit titular, has d'indicar en secretaria la teua intenció de sol·licitar l'exempció de la matèria anglés perquè et posem la qualificació més alta. L'alumnat d'altres centres ha d'adjuntar certificació acadèmica original del centre de procedència per a justificar la qualificació de la/les matèria/es en les quals vulga aplicar l'exempció. L'alumnat del nostre centre és necessari, almenys, que passe per la nostra secretaria a indicar el seu desig de sol·licitar les exempcions oportunes.