MATRÍCULA PAU

INSTRUCCIONS PER A LA MATRÍCULA EN LES P.A.U.

TERMINIS D’INSCRIPCIÓ:

Del 20 al 27 de maig (fins a les 14.00 h.) per a la convocatòria ordinària

Del 17 al 21 de juny (fins a les 14.00 h.) per a la convocatòria extraordinària

OBSERVACIONS: Des del centre es farà un grup de Whatsapp per a comunicar amb l’alumnat. Quan acabe el procés de les PAU, si vols, pots abandonar el grup.

REUNIÓ INFORMATIVA EL 29 DE MAIG A LES 13.00 h. EN LA SALA D’ACTES

1- Emplena el document d’inscripció

2. Ingressa en el Compte de la Universitat Politècnica: ES89 2100 7084 5813 0012 6559 (CaixaBank)

La quantitat que corresponga, segons el teu cas:

Matrícula Ordinària – 78,20 €

Bonificades

Família nombrosa o monoparental General – 39,10 €

Família nombrosa o monoparental Especial – Exempt/a

Discapacitat igual o superior al 33%- Exempt/a

Matrícula d’Honor durant l’any en curs – Exempt/a

NOTA: Si realitzes l’abonament de la inscripció bonificat, has d’aportar el document VIGENT que acredite el teu dret a la bonificació.

L’alumnat amb taxa reduïda o exempta per alguna d’estes causes haurà d’acreditar documentalment la mateixa.
Es recorda que el títol de Família Nombrosa (FN) o de Família Monoparental (FM) haurà d’estar vigent en la data de matrícula de les Proves. No s’admet la Sol·licitud de renovació del títol. Sí que s’admet el Títol Temporal (vigent en el termini de matrícula de les PAU).

• Indica com a ‘BENEFICIARI’: UNIVERSITAT POLITÈCNICA DE VALÈNCIA
  • En CONCEPTE, indicar: Taxes PAU + nomene i cognoms de l’alumne/al fet que es presenta a les PAU.

Si per error es realitza un ingrés per un import superior al que correspon, o no s’ha indicat el nom de l’alumne/a: NO FER UN NOU INGRÉS, és suficient amb sol·licitar a la UPV el reintegrament de l’ingressat de més, o amb escriure el nom de l’alumne/a en el justificant. I, en el cas d’haver ingressat de menys, realitzar l’ingrés només de la part que falte fins a completar l’import que corresponga.

3. Escaneja o fotografia el teu document d’identitat.

4. Escaneja o fotografia, si és el teu cas, el document que et dona dret a la bonificació en la taxa d’inscripció.

5. Escaneja o fotografia el justificant de l’abonament de la taxa d’inscripció: Tiquet del banc, justificant de transferència, etc. Els que estan exempts de pagament, no han d’aportar este justificant. MOLT IMPORTANT: Assegura’t que el teu justificant indica el nom i cognoms de la persona que es matricula, que el beneficiari és la Universitat Politècnica i la quantitat ingressada; si algun d’estes dades no figura, no serà acceptat.

6. Envia tota la documentació (full d’inscripció, document d’identitat, justificant abone,…) a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En ‘Assumpte’ posa: PAU + Cognoms, nom: Exemple: PAU Gil Gil, Luis

Rebràs en el correu electrònic que has posat en el teu document d’inscripció un missatge en el qual es confirma la teua matrícula a les PAU. Si observes algun error, posa’t en contacte amb la nostra secretaria al més prompte possible.

IMPORTANT:
• L’alumnat ha de concórrer a les Proves aportant DNI, N.I.E. o Passaport, i preferiblement amb 45 minuts d’antelació al primer examen del primer dia de les PAU, i amb 15 minuts d’antelació a la resta d’exàmens.
• L’ALUMNAT PROCEDENT DE BATXILLERAT QUE NOMÉS ES PRESENT A LA FASE VOLUNTÀRIA I
L’ALUMNAT PROCEDENT DE CICLES FORMATIUS DE GRAU SUPERIOR HAURÀ DE PRESENTAR-SE AL SEU TRIBUNAL A LES 12.00 HORES DEL MATÍ DEL PRIMER DIA DE LES PAU.

LLOC DE REALITZACIÓ DE LA PROVA (també en l’EXTRORDINARIA DE JULIOL):

TRIBUNAL Núm. 24

E.T.S.I. INDUSTRIAL
(CAMPUS CAMÍ DE VERA, S/N VALÈNCIA)
Edifici 5N

Si vols saber més sobre les PAU, accedix al següent enllaç: