MATRÍCULA FP BÀSICA – 1r ANY – ALUMNAT DEL NOSTRE CENTRE

TERMINI

Dijous 13 de juliol de 9.00 a 13.00 h.

OBSERVACIONS

L’alumnat que no realitze el tràmit en les dates assenyalades se sobreentén que renúncia a la seua plaça, que serà oferida a aquell@s que van sol·licitar una en el procés de ‘Admissió’ i van quedar en ‘Llista d’Espera’

LLOC: Secretaria. Assegure’s que té tota la documentació per a evitar esperes innecessàries.

PROCEDIMENT

1. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR

Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats serveis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.

Per aquesta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Ordre de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reprodueix parcialment a continuació) El cobrament de 5 euros com a aportació per la prestació de determinats serveis (Segur: 1,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).

Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de serveis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En aquest sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i serveis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”

Mètode de pagament: 5 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA

2. JUSTIFICANTS de l’abonament de les TAXES oficials

3. DOCUMENT DE L’ACCEPTACIÓ DE LES CONDICIONS DE MATRÍCULA

El document és autorrellenable, emplene i guarde en el seu dispositiu. Després imprimisca. Si no té possibilitat de descarregar el document solicitelo en la nostra conselleria abans d’acudir a la matrícula. Si ho redacta a mà, per favor, lletra clara i llegible.

4. DOCUMENT DE CONEIXEMENT DE LES CAPACITATS DEL CICLE

5. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari)

El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’aquest Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats serveis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)

Mètode de pagament: 20 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA

5. FOTOGRAFIA (Amb caràcter voluntari)

Pot entregar en secretaria una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers o bé pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.