MATRÍCULA BATXILLERAT – Alumnat del nostre centre

TERMINI:

Alumnat que promociona en avaluació ordinària

Grups 1ºBAC. A i B – Dimarts 18 de juny de 9.00 a 11.30 h.

Grups 1ºBAC. C i D – Dimarts 18 de juny de 12.00 a 13.30 h.

Alumnat que promociona en avaluació extraordinària o repetix: Divendres 5 de juliol de 9.00 a 13.00 h.

LLOC: Secretaria. Abans de realitzar la matícula assegure’s que té tots els documents, evitarem esperes innecessàries.

OBSERVACIONS: L’alumnat que no realitze el tràmit en el termini establit se sobreentén que renúncia a la seua plaça i s’oferirà a aquells que hagen sol·licitat una en el procés de ‘Admissió’

TRÀMIT

1. ABONAMENT DE LA QUOTA DEL SEGUR ESCOLAR

Els recursos que rep el Centre de la Conselleria d’Educació no inclouen determinats servicis que presta l’Institut i que, no obstant això, són importants per a completar l’educació que tots els sectors de la comunitat educativa volem oferir.

Per esta raó, el Consell Escolar del Centre, previ informe favorable de la Comissió Econòmica i del Claustre de professors, ha decidit, d’acord amb el que es disposa en l’Orde de 18 de maig de 1995 (DOGV de 9 de juny/95 que es reproduïx parcialment a continuació) El cobrament de 5 euros com a aportació per la prestació de determinats servicis (Segur: 1,12 + Carnet : 2,88 + Material matrícula: 1 €).

Norma segona. Ingressos. Constituiran ingressos dels centres, que hauran d’aplicar-se a les despeses permeses per la norma 4. Els derivats de la venda de béns i la prestació de servicis diferents dels gravats per les taxes i els preus públics. En este sentit, els centres podran obtindre ingressos a conseqüència de la venda de béns i servicis que, excepcionalment, es produïsquen a conseqüència de l’exercici de la docència en el seu vessant pràctic”

Mètode de pagament: 5 euros en METÀL·LIC

2. JUSTIFICANTS de l’abonament de les TAXES oficials

3. PAGAMENT DE LA QUOTA DE LA ‘AMPA’ (Amb caràcter voluntari)

El Consell Escolar i l’equip directiu considera molt convenient que les famílies del nostre alumnat abone la quota de l’Associació de Mares i Pares d’Alumnes (AMPA) d’este Centre i en la mesura de les seues possibilitats s’integren en ella de la forma més activa possible.
L’AMPA col·labora amb l’equip didàctic del Centre per a millorar cada vegada més el nivell de formació que l’alumnats rep i participa en la gestió del mateix a través del Consell Escolar.
La quantitat que vostés aporten és dedicada per l’AMPA a finançar determinats servicis que redunden en benefici de l’educació de tots i totes: biblioteca, material esportiu, teatre, viatges fi de curs, xarrades, activitats culturals, concursos literaris, hort escolar, actes de graduació, millora de les instal·lacions, agenda…)

Mètode de pagament: 20 euros en METÀL·LIC o amb TARGETA

4. FOTOGRAFIA (Amb caràcter voluntari)

Pot entregar en secretaria una fotografia tipus carnet amb el nom de l’alumne/a en el revers o bé pot fer una fotografia amb el seu mòbil davant d’una paret de color llis i enviar-la a:

46012963.secretaria@edu.gva.es

En assumpte pose: Foto matrícula + Nom i cognoms (de l’alumne/a). Envie-la abans de la data en què ha sigut citat/a per a la matrícula.