A.M.P.A.

La Comunitat Educativa som tots i totes: estudiants, professorat, i també mares i pares.

La nostra Associació de Famílies és majoritària en el Centre, som més del 70% els pares, mares i tutors els qui pertanyem a ella. Per això ens sentim en l'obligació de reivindicar el nostre paper en la Comunitat Educativa, ja que representem a més del 90% d'ella, encara que no tinguem aqueixa correlació en els òrgans col·legiats com el Consell Escolar, sí que se'ns reconeix com a interlocutors vàlids.
Per això treballem també en coordinació amb altres AMPA del barri, de la ciutat, i de la Comunitat Valenciana, participant en els òrgans de FAMPA-València.

Ens reunim el primer dilluns de mes a les 17 h en la sala què disposem a l’Institut (primera planta, només pujar les escales). Et convidem a col.laborar a l’Associació.

Visita el nostre blogampaiesvillena.wordpress.com

Intentem, amb la vostra col·laboració, participar en la vida escolar sent proactius, innovant en les nostres iniciatives cada curs per a millorar les activitats. Encara que aquests últims cursos han sigut complicats, esperem les vostres aportacions per a això.
Algunes de les quals fem són les següents:

• Formem part de la Comissió d’Activitats Culturals  amb representants del professorat i alumnat
  • Subvencionem activitats culturals de l’Institut
  • Fem propostes per millorar les relacions entre les persones de la comunitat educativa i per al tractament pacífic dels conflictes en el nostre institut.
  •  Col.laborem en la Organitz activitats formatives per a pares i mares
  •  Col.laborem en l’organització dels tallers y activitats extraescolars.
  •  Estem en contacte amb altres escoles i instituts a través de la Federació d’Associacions de Pares d’Alumnes (FAMPA-Valencia ) per a donar suport a la defensa de l’escola pública, formant part dels òrgans de govern i participant en la federació per a unir forces.

També participem en la COORDINADORA D’EDUCACIÓ de la MALVA-ROSA.

Contacta amb nosaltres si desitges col·laborar.

Segueix-nos en el nostre canal de Telegramt.me/AMPA_IES_IsabeldeVillena

Ens podeu escriure al correu ampavillena@gmail.com
Nostre facebookAmpa Ies Isabel de Villena