Dia internacional de la música

El dia 1 d’octubre es va celebrar al hall del centre el dia internacional de la música.

L’activitat va començar amb la lectura d’un text expositiu sobre la importància i els beneficis de la música.

Seguidament, les alumnes Millaray Royo, Fabiana Mouzu i Tatiana Zúniga, dirigides per Mari Carmen Guallart, van interpretar la cançó De música ligera de Soda Stereo. Per a finalitzar, la professora Paula Sanchis va delectar-nos amb la cançó Unwritten de Natasha Beningfield, on es destacava la capacitat que tenim les persones per elegir el nostre destí.

L’acte va resultar molt divertit i amb molta implicació de l”alumnat i  del professorat.