El dia 20 de juny va tindre lloc en l’hall de l’institut la celebració del dia de la música.
En primer lloc, es va llegir un article on es manifestava la importància de la lectura per a les persones i tot allò que havia suposat en la societat.

Seguidament, va actuar el cor de l’institut dirigit per Mari Carmen Guallart, amb diverses cançons interpretades també per les nostres alumnes cantants.

En tercer lloc, vam tindre l’actuació del baríton Vicent Antequera Gimeno, que ens va delectar amb un ària de l’òpera Carmen, la cançó del toreador. I finalment, ens van acompanyar alumnes els nostres amb la guitarra i amb diverses cançons. Va ser una activitat molt gratificant i divertida, que va servir de clausura de les activitats de centre d’este curs.