El 4 de desembre de 2023 es va realitzar la visita amb l’alumnat de tercer d’ESO a l’observatori del canvi climàtic, centre educatiu i divulgatiu de València per a formar, conscienciar i sensibilitzar enfront del canvi climàtic.

Esta activitat es troba inclosa en el Projecte d’Innovació Educativa “El meu centre en transició” i ha començat amb la sessió de presentació, en la qual s’ha informat l’alumnat dels aspectes a treballar mitjançant la realització d’activitats pràctiques i interactives sobre la quantitat de gasos d’efecte d’hivernacle que emetem a l’atmosfera a conseqüència de les nostres activitats i s’han plantejat senzilles alternatives per a disminuir-la.