Iniciatives de Transformació social a traves de l’art

l’alumnat de 2n A, 2n B, 2n E, 3r PDC i 1r BAT Artístic del nostre centre ha participat en un projecte anomenat Aules en Acció: movilitzant a través de l’art social, part del resultat d’aquest projecte es mostrarà a l’exposició: Iniciatives de Transformació social a través de l’art que es farà el pròxim divendres 19 de maig al passeig marítim.

🖌️Exposición: INICIATIVAS DE TRANSFORMACIÓN SOCIAL A TRAVÉS DEL ARTE 🎨
📍 Paseo marítimo frente al IES Isabel de Villena (València)
⏰ Viernes 19 de mayo del 2023 de 9:00 a 17:00

❓¿Es posible transformar las inquietudes por los problemas glocales a través del arte urbano? ¿Los ODS y el Arte Urbano son compatibles?

Desde la Fundación Jóvenes y Desarrollo hemos fusionado ODS y el arte urbano 🎨y os queremos invitar a su exposición que hemos denominado “🌎Iniciativas de transformación social a través del arte” realizado por el alumnado de los centros Educativos IES Isabel de Villena y CEIP Malva-rosa y la artista Urbana Barbiturikills.
Esta exposición se enmarca dentro del proyecto “Aulas en Acción: movilizando a través del arte” financiado por la Generalitat Valenciana

Os esperamos 😊
—🖌️ Exposició: INICIATIVES DE TRANSFORMACIÓ SOCIAL A través DE L’ART 🎨
📍 Passeig marítim enfront de l’IES Isabel de Villena (València)
⏰ Divendres 19 de maig del 2023 de 9.00 a 17.00

❓És possible transformar les inquietuds pels problemes glocales a través de l’art urbà? Els ODS i l’Art Urbà són compatibles?

Des de la Fundación Jóvenes y Desarrollo (JyD) hem fusionat ODS i l’art urbà 🎨 i us volem convidar a la seua exposició que hem denominat “🌎Iniciatives de transformació social a través de l’art” realitzat per l’alumnat dels centres Educatius IES Isabel de Villena i CEIP Malva-rosa i l’artista Urbana Barbiturikills.
Aquesta exposició s’emmarca dins del projecte “Aules en Acció: mobilitzant a través de l’art” finançat per la Generalitat Valenciana