El dia 28 de maig es va realitzar en el centre una activitat relacionada amb l’assetjament escolar.
En primer lloc, es va llegir un manifest de repulsa contra qualsevol tipus d’assetjament i de violència i es va fer incidència en el suport a les víctimes i també en la necessitat de denunciar els casos.

Seguidament, dos alumnes del cor de l’institut, dirigit per Mari Carmen Guallart, ens van delectar amb la cançó Dream a little dream of em.

A continuació es van llegir dos cartes de suposats casos d’assetjament i altres dos de resposta a estes cartes, on es mostrava suport a les persones assetjades i se’ls animava a denunciar esta situació.

I finalment, va tindre lloc l’actuació del cantant convidat, Vicente Antequera Gimeno, membre del cor de la Generalitat, amb la interpretació de la cançó J’oublie del Oblivion de Piazzola.