I ja van 19 cursos. Un any més, l’equip de mediació dona la benvinguda al nou curs i, per això, vam convocar a l’alumnat a una sessió molt divertida i motivadora. El passat dimecres dia 4 d’octubre, l’alumnat que ja forma part de l’equip de mediació, junt als nous companys i companyes i professorat, dinàrem tots junts per a després participar d’una dinàmica en la que uns pirates assetjaven als tripulants d’un gran vaixell. Després de buscar solucions en equip per a no naufragar, els tripulants reflexionaren sobre la possibilitat de pujar al vaixell de la mediació i convidaren als pirates també a pujar, que acceptaren amb gust Un nou inici de curs de convivència on la clau és el diàleg perquè el nostre lema és “Els punys no parlen”.