PROJECTE DE GRAVAT CASAS DEL CABANYAL-CANYAMERAL I MALVA-ROSA

Projecte realitzat amb els alumnes de 2n, 3r i 4t ESO en l’assignatura d’EDUCACIÓ PLÀSTICA VISUAL I AUDIOVISUAL/EXPRESSIÓ ARTÍSTICA del Departament de Dibuix i Arts Plàstiques.
L’alumnat ha recorregut els espais pròxims del seu barri, però mirant amb altres ulls, buscant la bellesa, el cromatisme i la geometria de les cases. Les ha fotografiades i després les ha dibuixades en les planxes que s’utilitzaran per a fer els gravats, sobre linòleum o sobre *tetrabrik (material reciclatge) amb les gúbies o punxons.

Posteriorment s’han estampat i pintat el fons dels papers en els quals s’anava a gravar perquè tots els cursos tingueren el mateix fons dels COLORS DEL CABANYAL-CANYAMERAL MALVA-ROSA.
I després a entintar i gravar amb el tórculo!
Hem situat en un gran mapa cada casa per a tindre un recorregut-ruta i poder trobar cadascun el dels seus companys.
TENIM UNA EXPOSICIÓ EN L’ENTRADA DE L’INSTITUT AMB TOTS ELS TREBALLS I EL MAPA D’UBICACIONS i podeu veure aquest vídeo del procés i resultat:

L’ALUMNAT HA APRÉS DIVERSES TÈCNIQUES GRAFICOPLÁSTIQUES (Fotografia, dibuix, pintar amb corró, gravat), Alhora QUE HA INVESTIGAT LA SEUA ZONA DE REFERÈNCIA i benvolgut el seu nivell cultural.