Teatre Esape Room: “ILLA DE PLÀSTIC”

L’alumnat de 3 °ESO, 4°ESO i 1° Bach. que cursa les matèries de Biologia i Geologia, Àmbit Científic, Cultura Científica, Biologia, Geologia, Ciències Ambientals i Biologia Humana, respectivament, acompanyats per les professores: Carolina Andicoechea, Clara Gallego, Catalina Machado, Mayte Mendoza i Silvia García, han participat en una activitat, que té com a Objectius:

1. Conscienciar sobre el problema dels plàstics i la contaminació del medi ambient.
  2. Entendre la importància que té l’impacte que l’activitat humana està generant sobre el medi ambient.
  3. Conéixer les causes i les conseqüències que es deriven d’aquest problema.
  4. Reflexionar sobre diverses mesures a nivell social i personal per a mitigar els efectes de la contaminació.
  5. Valorar i fomentar l’interés per la investigació científica com a clau per a millorar la societat.

L’alumnat ha pogut participar de manera activa en un Teatre de Fuita Room on ha treballat diversos conceptes com: contaminació, cura del medi ambient, mostreig, cadena tròfica, illa de plàstic, extinció, hormones, disruptors endocrins, microplàstics, etc. També han posat en pràctica les seues capacitats com l’escolta activa, lideratge, empatia, concentració, etc. per a poder resoldre totes les pistes i aconseguir resoldre el problema plantejat.

A l’alumnat se’ls ha plantejat una situació d’aprenentatge immersiva amb actors professionals i d’aquesta manera, han treballat d’una forma més lúdica, activa i participativa, perquè aprenguen a descobrir solucions a un problema més perillós del que som conscients. Tots els grups han aconseguit els objectius proposats i han gaudit de l’activitat.

Enhorabona a tod@s per la implicació i l’interés demostrat!!!