El proper Dimarts 2 de maig tindrem una jornada de portes obertes per presentar el nostre centre als futurs alumnes i families

Durant el matí tindrem la visita dels alumnes dels col·legis, i a la vesprada, vindran els pares i mares de totes aquelles famílies que bé per conèixer el centre futur dels seus fills, o bé per conèixer un centre diferent on millorar el desenvolupament educatiu i personal dels seus fills, vulguen vindre a conéixer-nos.

17.00h famílies alumnes de sisè de primària dels col·legits adscrits

18.30h portes obertes general

Així mateix tindrem reunions de pares dels alumnes del nostre centre de 2º cicle d'ESO i Batxillerat:

Reunió families 19 d'abril

17.00-18.00 3º ESO