L’alumnat del IES Isabel de Villena ha participat en la celebració del campionat autonòmic de formació professional CVSKILLS 2023.

Aquest campionat és un valuós instrument de difusió de la Formació Professional i un mitjà per a motivar estudiants, professorat i empreses.

Els joves participants a la Comunitat Valenciana Skills 2023 compiten en cadascuna de les 28 especialitats oferides, demostrant les seues capacitats.

El nostre centre participa activament amb la presència d’alumnat visitant, així com donar a conéixer als estudiants de l’ESO la formació Professional..

L’alumnat comptarà amb una visita guiada per cadascuna de les competicions, així com espais amb simuladors virtuals on es podrá, des de la seua experiencia, tindre una visió 3D de diferents formacions. També comptaran amb punts de difusió i assessorament sobre les especialitats de formació professional.