Durant els dies 20 i 23 de febrer s’ha realitzat l’eixida extraescolar a Titaguas, organitzada pel professorat d’Educació física i Àmbit científic de 1r de l’ESO.
El dia 20 anaren 1rA, 1rD, 1rE i l’aula CIL acompanyats de Xelo, Gabriela, Yolanda, Gema, Úrsula i Víctor i el dimecres 23 anaren 1rB i 1rC  acompanyats per Xelo, Pepe i Iraida.

Durant la jornada de convivència es va realitzar una ruta senderista pel terme municipal de Titaguas i una reforestació de pins i carrasques en llocs determinats. L’Ajuntament de Titaguas ens va oferir l’ajuda dels seus agents forestals i a més, ens van obsequiar amb beguda per a l’esmorzar i el dinar, cosa que els agraïm molt.
Aquestes eixides en 1r d’ESO són una bona oportunitat per a l’alumnat per a conviure i aprendre a cuidar i respectar la natura.