XIX Trobada d’Equips de Mediació

El passat dilluns 19 de desembre va ser la XIX Trobada d’Equips de Mediació al teatre  Rambleta de València. A la trobada anaren 59 centres educatius de Castelló, València i Alacant. A la primera part de l’acte, alguns instituts mostraren experiències reaitzades per fomentar l’empatia, el diàleg, l’escolta activa i el respecte a les diferències (el lema de la trobada era: Parla amb mi).

El nostre equip de mediació va presentar dues experiències, la formació dels nostres mediadors a Benicàssim en alumnes mediadors de segon i tercer, i una obra de titelles del Laboratori d’Arts Escèniques amb el títol “La leyenda del Arcoiris” en alumnes de 1r d’ESO.

També a la trobada varen anar mediadors de 1r i 2n d’ESO, per participar a altres activitats, amb els cartells: “Menys murs, més ponts”.

El diari Levante, va estar a la trobada i ha publicat un article amb fotos de les intervencions del nostre institut.

Adjuntem link: https://www.levante-emv.com/fotos/valencia/2022/12/20/xix-encuentro-equipos-mediacion-escolar-80186315.html#foto=10

XIX Encuentro de equipos de mediación escolar – Levante-EMV XIX Encuentro de equipos de mediación escolar. Miguel Angel Montesinos. Actualizado: 20/12/2022 21:20 Ver galería > Mas de 400 alumnos, 100 profesores y 59 centros participan en la XIX Trobada d … www.levante-emv.com