OPTATIVES PRIMER

Segons els coneixements de l’alumnat, aprendran els fonaments del joc dels escacs: moviment de les peces, regles, etc., o perfeccionaran la seua forma de jugar amb apertures, millora del joc mitjà i finals.

En astronomía, aprendran a reconéixer les constel·lacions, aprofundirem en els coneixements sobre el Sistema Solar i l’univers en general, i es faran observacions astronòmiques nocturnes.

APRENDRÀS

– Educación en hàbits de vida saludables.

– L’autoconeixement i la millora de la teua salut

– Prevenció de conductes nocives

TREBALLAREM:

– Amb altres companys, en grups cooperatius.

– Activament, de forma pràctica

En optativa de taller d’aprofundiment de 1r ESO es planteja la realització de xicotets projectes pràctics i pràctiques de laboratori per introduir els sabers més teòrics que estudiaran a l’assignatura de Física i Química com són  les normes de seguretat i material de laboratori, el mètode científic i les operacions bàsiques de laboratori tot amb un context d’interès i proper a l’alumnat.

En Taller de Relacions Digitals Responsables, abordarem temes importants com l’ús adequat de dispositius digitals i Internet ensenyant a l’alumnat com aprofitar al màxim i de forma segura les eines digitals.

S’aprofundirà en la recerca, selecció, organització i creació de continguts digitals. Es valorarà críticament la informació, s’organitzarà i es crearan continguts digitals fomentant la seua expressió i creativitat.

L’alumnat aprendrà a mantenir una presència segura en línia cuidant la seua reputació digital . A més, es farà èmfasis en construir i mantenir relacions saludables en Internet comunicant-se respectuosament i respectant els límits i privacitat dels demés