GIRA JÓVENES

🔴Aquesta setmana s’ha dut a terme la primera jornada de Gira Jóvenes a l’IES Honori Garcia de La Vall d’Uixó. En concret els alumnes que estan participant d’aquesta increïble proposta educativa són els alumnes del Cicle Formatiu de Comerç i Marketing, tant el grau mitjà com al superior.

🔴Gira Jóvenes és el projecte de Coca-Cola per impulsar l’ocupabilitat i el creixement juvenil.

🔴Cal recordar que en aquest projecte sols participa un cicle formatiu per província, i que el centre seleccionat a la província de Castelló ha estat el Cicle de Comerç i Marketing de La Vall d’Uixó.

🔴Els alumnes, cada mes rebran formació de professionals de distints sectors com Coca-Cola, Fundación Universidad-Empresa, Youth Business Spain, Alma Natura, IBM, Fundación Pegasus, Universidad Politécnica de Madrid, Cruz Roja, Fundación ONCE, Opción 3, o Fundación EXIT.

🔴Formació d’alta qualitat per als estudiants que marca un valor diferenciador en els seus currículums.

#ieshonorigarcia #GIRAJóvenes #cocacola #gvaeducacio #aulaempren #comerçmola #emprén #aulaemprendimiento #fplaprimeraopció #femxarxafp #xarxanovigi #lavallduixo #innovatec