Empreses

Formació Professional a l’IES Honori Garcia: Preparant els professionals del futur!

En l’IES Honori Garcia de La Vall d’Uixó, estem orgullosos de comptar amb un dels programes de Formació Professional més destacats de la província de Castelló i València. Els nostres estudiants tenen l’oportunitat de realitzar pràctiques en empreses referents en els seus sectors, la qual cosa els proporciona un alt nivell d’experiència i coneixements per a fer front al món laboral amb confiança.

Destaquem especialment en dues de les famílies professionals més demandades en el mercat laboral: Sanitat i Comerç i Màrqueting. Aquestes àrees són clau en el desenvolupament econòmic i social de la nostra regió, i estem compromesos a oferir una educació de qualitat que forme professionals altament capacitats.

En el camp de la Sanitat, els nostres estudiants adquireixen habilitats i coneixements d’avantguarda gràcies a la col·laboració amb prestigiosos centres i hospitals. La formació pràctica i les noves metodologies aplicades en les sessions els permeten estar a l’avantguarda de les últimes tendències en l’àrea de la salut.

Per altra banda, en la família de Comerç i Màrqueting, els nostres alumnes es beneficien de l’experiència directa amb empreses líders en el mercat. Aprenen a desenvolupar estratègies comercials innovadores i a adaptar-se a un entorn empresarial en constant evolució.

En ambdós casos, l’enfocament pràctic és fonamental per al nostre èxit educatiu. Les pràctiques en empreses ens permeten mantindre un vincle estret amb el món laboral i assegurar-nos que els nostres estudiants adquirisquen les habilitats necessàries per a tindre èxit en les seues carreres professionals.

En l’IES Honori Garcia, creiem fermament que la Formació Professional és una porta cap a l’èxit i l’ocupabilitat. El nostre compromís és continuar proporcionant les millors oportunitats d’aprenentatge i creixement per als nostres alumnes, perquè es convertisquen en professionals altament qualificats i preparats per a afrontar els desafiaments del món laboral actual.

Formació en Centres de Treball (FCT)

¿Qué es la FCT (Formació en Centres de Treball)?

La Formació en Centres de Treball o *FCT és el que normalment es diu pràctiques en empreses. És un mòdul professional de formació obligatori que es cursa en tots els cicles tant de grau mitjà com de grau superior i que es desenvolupa en l’empresa.

El mòdul d’ FCT permet:

· Completar l’adquisició de competències professionals pròpies de cadascun dels títols

· Que l’alumne adquirisca una identitat i maduresa professional

· Completar els coneixements adquirits en el cicle i aprendre el sistema de relacions sociolaborals de les empreses, amb la finalitat de facilitar la inserció laboral de l’alumne

· Adquirir tots aquells aspectes relacionats amb la professió que només es desenvolupen en un entorn real de treball.