Webinar Ciberseguretat al teu abast: evita fraus i amenaces digitals de cara al Black Friday, Ciber Monday i el Nadal

La tecnologia es protegix amb contrasenyes, però les persones amb coneixement.

La ciberseguretat és la clau, per això, este 27 de novembre a les 13.00 h tens una cita ineludible.

Uneix-te al nostre seminari web en línia i descobrix com protegir-te enfront dels riscos més comuns en la xarxa a l’hora de realitzar compres en línia de cara al Black Friday, Ciber Monday i el Nadal.

Una sessió dinàmica, pròxima i amb exemples reals perquè prengues el control de la teua seguretat digital.

📅 Data: 27 de novembre

🕐 Hora: 13.00 h

💻 Format: En línea. Retransmissió en directe des del canal de CSIRT-CV en YouTube

🔗 Enllaç YouTube: https://youtube.com/live/A-xsRPfvRwM?feature=share 

🟠 Organitza: Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana (CSIRT-CV). Generalitat Valenciana

👨‍👨‍👧‍👧 Dirigit a: Tota la ciutadania

Compartix este mail amb els teus amics, familiars i companys perquè també puguen assistir!

Vos esperem!

Procés licitació cafeteries/proceso licitación cafeterias

Us traslladem la informació que ens ha enviat la Secció Econòmica Administrativa de la Direcció Territorial d’Educació, Cultura i Universitats de Castelló:


Li comuniquem que hem procedit a publicar en la plataforma de contractació del sector públic així com en el Diari Oficial de la Unió Europea el procés de licitació de bars-cafeteries de diferents instituts de la província de Castelló entre els quals es troba el seu, amb la finalitat que si ho desitja, puga informar les persones que hagen pogut dirigir-se al seu centre per estar interessades. Ja estan disponibles els plecs i  obert el termini de presentació de les sol·licituds de participació. 


Tot el procediment es realitzarà a través de la plataforma indicada, la URL de la qual és la següent: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma


Per a trobar la publicació podrà buscar-la accedint a l’apartat de Publicacions/Licitacions/Formulari de Busca/Expedient: CMAYOR/2025/19Y12/0242

No obstant això adjuntem link directe: 

https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detall_licitacion&idEvl=ExZFsdbxdyicTfjQf3USOg%3D%3D


És important que els licitadors sàpien que, des d’esta secció, No els podem informar de com han de realitzar el tràmit en la plataforma (ja que nosaltres la utilitzem des d’un punt de vista diferent del de presentació de sol·licituds i no veiem com se’ls reflectix a ells), ni de quina forma han de realitzar-lo (en cas de no saber com realitzar-la o els falten mitjans, es recomana acudir a un gestor). La plataforma té uns telèfons d’assistència per a atendre les incidències, així com els problemes informàtics que els puguen sorgir. Sí que els podem donar qualsevol informació i aclarir dubtes que els puguen sorgir de les bases, criteris d’adjudicació, requisits, documents que figuren en la plataforma, requeriments de documentació, etc…

Salutacions


Os trasladamos la información que nos ha enviado la Sección Económica Administrativa de la Dirección Territorial de Educación, Cultura y Universidades de Castellón:


Le comunicamos que hemos procedido a publicar en la plataforma de contratación del sector público así como en el Diario Oficial de la Unión Europea el proceso de licitación de bares-cafeterías de diferentes institutos de la provincia de Castellón entre los cuales se encuentra el suyo, con el fin de que si lo desea, pueda informar a las personas que hayan podido dirigirse a su centro por estar interesadas. Ya están disponibles los pliegos y  abierto el plazo de presentación de las solicitudes de participación.


 Todo el procedimiento se realizará a través de la plataforma indicada, cuya URL es la siguiente: https://contrataciondelestado.es/wps/portal/plataforma


 Para encontrar la publicación podrá buscarla accediendo al apartado de Publicaciones/Licitaciones/Formulario de Búsqueda/Expediente: CMAYOR/2025/19Y12/0242
 

No obstante adjuntamos link directo:

 https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink:detalle_licitacion&idEvl=ExZFsdbxdyicTfjQf3USOg%3D%3D


 Es importante que los licitadores sepan que, desde esta sección, No les podemos informar de cómo deben realizar el trámite en la plataforma (ya que nosotros la utilizamos desde un punto de vista diferente al de presentación de solicitudes y no vemos como se les refleja a ellos), ni de qué forma tienen que realizarlo (en caso de no saber cómo realizarla o les falten medios, se recomienda acudir a un gestor). La plataforma tiene unos teléfonos de asistencia para atender las incidencias, así como los problemas informáticos que les puedan surgir. Sí que les podemos dar cualquier información y aclarar dudas que les puedan surgir de las bases, criterios de adjudicación, requisitos, documentos que figuran en la plataforma, requerimientos de documentación, etc…

Saludos

Proves lliures d’avaluació d’obtenció de títol

Publicades les dates de les proves d’avaluació per a l’obtenció del títol.

  • Anglès 1 (Gestió de Vendes i Espais Comercials): Dilluns 24 de novembre de 11.10 a 13.00 h
  • Gestió de mostres biològiques (CFGS Laboratori Clinic i Biomèdic): dimarts 25 de 11.10 a 13.00 h.
  • Dinamització del punt de venda (CFGM Activitats Comercials): dimecres 26 de 8:55 a 10:45 h .

DATES D’EXÀMENS SEMIPRESENCIALS

EXÀMENS SEMIPRESENCIAL 1

Dimecres 3 de desembre

  • IPE I (Eduardo): 9.00h- cafeteria
  • MAC (Paula): 11.10h- aula por determinar
  • GEC (Lorena): 12.00h- aula por determinar
  • AIC (Elena): 13.30h- cafeteria

Dijous 4 de desembre

  • PV (J. Antonio): 8.30h- cafeteria
  • DIN (Mayte): 9.50h- cafeteria
  • ANGLÉS (Nydia): 12.00h- cafeteria

EXÀMENS SEMIPRESENCIAL 2

Dijous 4 de desembre

  • VT (J. Antonio): 8.30h- cafeteria
  • SAC (Alicia): 10.45h- cafeteria
  • MOP (Lola/Nydia): 13.00h- cafeteria
  • GXC (Fran): 13.55h- cafeteria

Divendre 5 de desembre

  • IPE II (Eduardo): 8.55h- cafeteria
  • TM (Lorena): 9.50h- cafeteria
  • CE (Salva): 11.10h- cafeteria

Xarrada “Créixer junts: com la comunicació reforça el vincle familiar” 👨‍👩‍👧‍👦✨

La Regidoria de Serveis Socials ha organitza la xarrada “Créixer junts: com la comunicació reforça el vincle familiar”, a càrrec de Maru Martí, formadora en Comunicació No Violenta (CNV) i terapeuta Gestalt.

L’activitat s’emmarca dins del programa Espais de Famílies, que ofereix suport a mares, pares i tutors en la criança, fomentant espais per a compartir experiències i reforçar vincles familiars. Durant la sessió del proper dimarts es presentaran eines pràctiques per a millorar la comunicació, la comprensió i la convivència en la família, promovent una relació més empàtica i respectuosa.

La xarrada tindrà lloc el dimarts 18 de novembre a les 18.00 h a la Biblioteca Municipal de la Vall d’Uixó. A més, es disposarà d’un servei de cura infantil per a facilitar la participació de les famílies. L’entrada és lliure per a totes les persones interessades.

Webinar Ciberseguretat al teu abast: evita fraus i amenaces digitals

El pròxim 30 d’octubre a les 13.00 h, el Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana (CSIRT-CV) -adscrit a la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (DGTIC) i dependent de la Conselleria d’Hisenda i Economia- celebrarà un seminari web sobre ciberseguretat, dirigit a tota la ciutadania, com a part de les accions de conscienciació organitzades amb motiu del seu 18é aniversari.

Este esdeveniment en línia, amb una duració aproximada d’una hora, es retransmetrà en directe a través del canal de YouTube de CSIRT-CV i oferirà continguts pràctics per a aprendre a protegir-nos enfront dels riscos més comuns en Internet, abordant temes com:

• Amenaces digitals més habituals

• Protecció de dispositius i xarxes

• Consells pràctics per a un ús segur en el dia a dia

Una sessió dinàmica, pròxima i basada en casos reals, que busca despertar l’interés per la ciberseguretat i enfortir les competències digitals necessàries per a desembolicar-se amb seguretat en un entorn cada vegada més connectat.

📅 Data: 30 d’octubre

🕐 Hora: 13.00 h

💻 Format: En línia

🔗 Enllaç YouTube: https://www.youtube.com/@csirt-cv6271

🟠 Organitza: Centre de Seguretat TIC de la Comunitat Valenciana (*CSIRT-CV). Generalitat Valenciana

👨‍👨‍👧‍👧 Dirigit a: Tota la ciutadania

La tecnologia es protegix amb contrasenyes, però les persones amb coneixement.

📢 COMUNICAT / COMUNICADO

Benvolgudes famílies,

El pròxim dijous 25 de setembre realitzarem la reunió inicial del tutor/a amb les famílies en l’aula on el grup fa la tutoria (excepte alguns grups, a causa de solapaments d’aula: 2n ESO B en la 0.04 i 4t ESO C en la 2.03). L’horari de les reunions serà el següent: 

🕕 18:00 h → 4ESO, BAT1, BAT2, CFGB1, CFGB2, CFGM1, CFGS1
🕖 19:00 h → 1ESO, 2ESO, 3ESO


La seua presència és important per tal que coneguen tant el/la tutor/a del grup com la manera de treballar que durem a terme aquest curs. 

👉 Us esperem!

Famílies de 4t d’ESO, atenció!

🌍✈️ El dijous 25 de setembre a les 17:30 h tindrà lloc una reunió informativa sobre el viatge a Itàlia 🇮🇹 al saló d’actes de l’IES Honori Garcia.

Una oportunitat per resoldre dubtes i preparar junts aquesta experiència inoblidable!

No falteu! 💬 Ens veiem!

📚 Informació important: primer dia de classe

El dilluns 8 de setembre, primer dia de classe del curs 2025-2026, es realitzarà el lliurament dels llibres de Xarxa Llibres.


👉 És necessari que l’alumnat porte motxilla per poder emportar-se’ls correctament.

A més, també es repartiran les agendes escolars del curs, que han estat finançades gràcies a la col·laboració de l’AFA del centre i CaixaLaVall. ✨

🌟 Agraïm el suport d’aquestes entitats, que contribueixen a millorar els recursos i l’organització del nostre alumnat.

#IESHonoriGarcia #XarxaLlibres #AgendaEscolar #AFA #CaixaLaVall #IniciDeCurs #EducacióQueTransforma #LaVallDUixó #FormacióDeFutur #SomIESHonori #Curs2526 #gvaeducació #FamíliesCompromeses #TreballEnEquip

INICI DE CURS 2025-2026

📢 Comença el nou curs escolar a l’IES Honori Garcia!

El 8 de setembre donem la benvinguda a tot l’alumnat de l’IES Honori Garcia de la Vall d’Uixó amb una entrada escalonada, pensada per garantir una acollida segura, organitzada i propera.


🕘 Com serà el primer dia de classe?

  • Dia: Dilluns, 8 de setembre
  • Organització:
    • L’alumnat haurà d’esperar a la porta assignada (A o B) segons el seu grup.
    • Serà cridat pel seu tutor o tutora, que els acompanyarà fins a la seua aula de referència.
  • Duració: Aproximadament 1 hora i mitja, en la qual es donaran a conéixer:
    • Les normes bàsiques del centre.
    • El funcionament general del curs.
  • Material escolar: En finalitzar la presentació es farà el lliurament del lot de Xarxa Llibres per a l’alumnat beneficiari del programa.

📅 Dies següents

  • Dimarts 9 de setembre: L’alumnat assistirà al centre seguint ja l’horari complet assignat.
  • Dimecres 10 de setembre: Començarà el PFQB Adaptat en Arts Gràfiques, també amb el seu horari habitual.

🗺 Ajuda per a ubicar-se

Adjuntem un pòster informatiu amb les portes i horaris d’entrada per tal que l’alumnat i les famílies tinguen tota la informació de manera clara i senzilla.


🌟 Benvinguts i benvingudes al nou curs 2025-2026!

Des de l’IES Honori Garcia vos desitgem un inici de curs ple d’energia, il·lusió i noves oportunitats d’aprenentatge i convivència.


#IESHonoriGarcia #IniciDeCurs #EducacióQueTransforma #XarxaLlibres #LaVallDUixó #FormacióDeFutur #BenvingudaAlCurs #gvaeducació #curs2526 #gvaeducacio26

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies