Hui dilluns, 21 d’octubre de 2024, s’han incorporat a les aules de l’IES Gabriel Miró, les 3 estudiants d’Hongria que van acollir als nostres estudiants de 4t ESO A (Mario, Josué i Gema) a Hongria. Ara és el moment que Dorottya Papp, Dorottya Kövari and Panna Bodó s’incorporen a les nostres aules.
Esta reciprocitat en les mobilitats, implica que la convivència entre estos 6 estudiants s’estendrà unes 10 setmanes, 5 a Hongria i 5 a Espanya.
S’ha preparat un programa d’aprenentatge individual per a cada una de les 3 estudiants d’Hongria, on s’han inclòs a més diverses classes d’espanyol per a estrangers, per a donar suport a la seua competència lingüística en la nostra llengua.
Estem segurs que l’acolliment d’estes 3 estudiants beneficiarà a tota la comunitat educativa. Benvingudes al nostre centre!