Durant tota esta setmana el nostre centre se suma a la celebració dels Erasmus Days. L’objectiu d’estes activitats és donar difusió als diferents mobilitats que implementem des del Departament dins del projecte Erasmus+ Escolar del nostre centre.
Per a això, la professora Belinda Martínez Soler, integrant de l’equip Erasmus i Cap del Departament de Francés, juntament amb les seues companyes de Departament posaran en marxa diferents activitats.
La primera i que es prolongarà al llarg de la setmana, es difondran en la pantalla de l’entrada del centre, imatges de les diferents mobilitats a França que va coordinar la Cap del departament el curs passat. D’una banda les tres MLD a Landerneau a la Bretanya francesa i la mobilitat de grup a Saint-Chamond, perquè tota la comunitat educativa puga conéixer les diferents activitats realitzades amb motiu dels acolliments i mobilitats.
La segona activitat consistix en la creació d’un tauler amb extractes dels testimoniatges dels participants en la mobilitat de grup a Saint-Chamond arreplegats en el Blog del projecte. Cada testimoniatge compta amb un QR que redirigix a este blog, perquè tant alumnat com la resta de la comunitat educativa puga conéixer tant el blog, com els testimoniatges de de tots els participants en les diferents mobilitats del projecte.
Finalment, tot l’alumnat de francés realitzarà una busca del tresor digital, a través del padlet creat per a l’activitat, amb preguntes sobre el projecte, les mobilitats Erasmus i els seus participants i els guanyadors dels quals de cada grup es publicaran en el padlet i en el tauló Erasmus Days.
Enllaç al padlet: https://padlet.com/pro_bms959/erasmus-days-b-squeda-del-tesoro-virtual-yu29kgpm3ypnvgh8
Una nova oportunitat per a celebra Europa amb la qual esperem que gaudi la nostra comunitat Educativa.