Hui, 13 de novembre finalitzen les classes de suport lingüístic que han seguit les nostres alumnes Iria, Paula i Sara, durant l’últim mes i abans de realitzar els seus MLD a França.



Les classes han sigut impartides per la professora Carla López Cuadrado que ha qualificat molt positivament el nivell de les nostres estudiants i la seua capacitat de treball.
Durant les diferents sessions de treball, les alumnes han pogut aprofundir en la seua capacitat de comprensió i expressió oral, així com en la seua competència gramatical i lèxica, la qual cosa esperem que facilite la seua inserció al país d’acolliment.
La classe ha finalitzat amb el lliurament de diplomes de participació i d’uns detalls per part de la professora i la coordinadora de les mobilitats Belinda MARTINEZ SOLER.

Donem l’enhorabona a tres estudiants per este últim pas previ a la seua partida.