MÚSICA

PACO MARTÍNEZ ALBEROLACAP DEPARTAMENT
VALERINA VILA MARTÍNEZ

CRITERIS

La Música contribueix a la formació integral de l’individu. Des de l’assignatura de Música es pretén apropar l’alumnat als continguts generals propis de la matèria prescrits per la Conselleria d’Educació.

L’audició d’obres, la pràctica instrumental i vocal, la body percussió i la informàtica musical són alguns dels blocs de contingut més importants que es treballen a l’aula de música per tal d’aconseguir les competències bàsiques d’aquesta assignatura.

L’aula de Música, situada a la segona planta de l’edifici principal, encara que té unes dimensions molt reduïdes, compta amb els recursos necessaris per al desenvolupament de les classes (ordinador, canó projector, teclat, equip de so, instrumental Orff i de xicoteta percussió).

El departament de Música de l’IES Francesc Gil ha estat un dels promotors del Festival Intercomunitari de Música a l’ESO (FIMESO) que enguany celebrarà la XII edició. L’alumnat de segon cicle d’Educació Secundària Obligatòria de l’institut Francesc Gil ha participat ininterrompudament al llarg de més d’una dècada en aquest festival.