LLENGUA VALENCIANA

JÚLIA SOLER MACÍAS
ROSA FERRANDO

CRITERIS

Departament que s’encarrega d’impartir les assignatures de Llengua i Literatura en Valencià, correcció lingüística, creació de textos de totes i cadascunes de les tipologies textuals, la normativa acadèmica, la història de la literatura des del seus inicis fins l’actualitat, en tots els cursos d’ESO i Batxillerat, i en aquells de nova implantació LOMQUE com PR4, FP Bàsiques, PAM i PMAR.

Departament que participa activament en la promoció de concursos literaris d’Escola valenciana en la Comarca de la Costera, en el Premi Sambori, en el Cinema en valencià a l ‘Escola i que a més promou activitats teatrals com a oportunitat per a l ́alumnat de conèixer el món de les arts escèniques i el panorama cultural.

Participa també en les Trobades d’escoles en valencià que es realitzen anualment en els diferents pobles de la geografia de la comarca.