ANGLÈS

PAULA NAVARRO PALLARÉS
CARLA PÉREZ SOLER

CRITERIS DE QUALIFICACIÓ I INSTRUMENTS D’AVALUACIÓ

El departament d’anglés pretén que l’aprenentatge de la llengua estrangera forme part d’uns hàbits que familiaritzen als alumnes amb els conceptes bàsics de la llengua anglesa i que puguen entendre i expressar-se amb fluïdesa i correcció per a partir d’ací ser capaços d’avançar posteriorment a nivells més elevats.

No hem d’oblidar l’aspecte cultural, així com altres possibilitats per part dels propis alumnes d’aprendre coses noves o consolidar coneixements, com ara, pàgines web en anglés, pel·lícules i programes de TV en anglés (amb subtítols), etc.

En el nostre centre disposem d’aules amb projectors i accés a internet, que podem utilitzar com a complement o consolidació de la nostra tasca diària.

Al llarg del curs també realitzarem certes activitats complementàries.

-“CULTURAL TALKS”, organitzades per l’editorial Oxford i Burlington en les quals un formador natiu explicarà als alumnes aspectes culturals, tradicions i celebracions dels països de parla anglesa. Les xarrades es distribuiran cada trimestre, en diferents grups, adaptades a tots els nivells, des de primer de la ESO a segon de Batxillerat i Cicle.

– En octubre, concurs de cartells que anuncien la festivitat de Halloween y en febrer concurs de postals amb versos i dedicatòries en anglés per celebrar Saint Valentine’s Day.

– Al llarg del curs, es plasmaran en cartells també diverses cites (quotes) en anglés. Estes activitats van dirigides a alumnes de primer cicle d’ESO. Els treballs dels alumnes s’exposen durant el curs acadèmic en les aules i taulells del centre.

– Jocs de vocabulari com ara, PASS THE WORD in English i cançons, utilitzant jocs online de KARAOKE en anglés durant les jornades culturals de final del trimestre.

– En el segon trimestre, per als alumnes de Batxillerat podrem anar a veure una obra de teatre en anglés de Forum Teatre en el saló cultural de la localitat. Podem també veure una pel·lícula o portar persones natives a classe per conversar sobre temes d’interés per els alumnes.