Mercadet Solidari (divendres 12 d’abril)

COMARCAL TV: MERCADET SOLIDARI

XXVIII Mercadet solidari

Volem agrair la col.laboració del poble de Canals així com a totes les persones que han esmorzat, comprat loteria, han fet una donació i han passat a visitar-nos.

També a l’alumnat col.laborador per dur a terme el projecte i a les seues famílies per dur menjars tan sabrosos i casolans.

A la xaranga de l’IES, per no parar de tocar, fer els passacarrers, miniconcerts i acompanyar a l’alumnat de primària.

Als col.legis de primària per vindre un any més a visitar-nos i participar.

Al nostre alumnat i professorat, per col.laborar, participar i estar present en el mercadet, els balls, els concertets i esmorzar.

Al departament de religió, per proporcionar-nos la música i ambientació.

Al colesantantonioabas per la coordinació establerta i l’execusió conjunta.

A Jorge Chorro per compartir tot des del primer moment i ajudar-nos a seguir duent a terme un projecte tan especial per al centre el qual ell va instaurar.

A @ajuntamentdecanals per proporcionar-nos logística, promoció i financiació (camisetes, pans dels esmorzars).

A @canalsradiofm@comarcal.tv@coneixercanals per deixar participar a l’alumnat en els mitjans de comunicació i fer difusió del projecte, així com venir al mercadet.

Ara sols falta recopilar totes les donacions i entregar-les a les entitats en les que col.laborem enguany. Vos mantindrem informats.

Organitza: comissió mercadet solidari.