Projecte Rius

L’alumnat de 3r i 4t de PDC i 4t d’ESO han realitzat activitats relacionades amb l’anàlisi de l’entorn.

Es va col·laborar en el projecte Rius de la fundació Limne al riu Canyoles, al seu pas per Canals i es va visitar la depuradora de Canals.

Amb aquestes activitats es fomenta la participació activa de l’alumnat en la conservació i millora del riu.

A més, l’alumnat coneix les característiques de l’ecosistema fluvial, part de la seua biodiversitat, el seu valor ecològic i, també aprén a identificar els problemes que li afecten i les mesures que cal prendre per previndre’ls.

Es realitzen activitats com la detecció i el reconeixement de macroinvertebrats, la mesura de la quantitat d’oxigen i del pH de l’aigua, així com valorar l’estat de la vegetació de vora riu per, finalment, realitzar una valoració de l’estat del mateix.

Organitza: departament de biologia.