ERASMUS CORNER

erasmusdays

Hem confeccionat a l’ “Erasmus+ Corner” el nostre propi mapa d’Europa, que hem anat recorrent i recorrerem al llarg de l’acreditació 2021-2027.

Al llarg del dia, l’alumnat que forma part del programa ha sigut informat de les diferents mobilitats, experiències i aprenetges viscuts, així com del que anem a fer aquest curs.

L’alumnat de 4t d’ESO que va participar en la mobilitat de l’any anterior ha explicat als seus companys/es el projecte realitzat, així com els professors/es que també participaren.

A més, l’alumnat del PAC ha confeccionat les paraules claus dels nostres objectius.

Finalment, l’alumnat interessat en les mobilitats d’enguany tant de 4t ESO com de 1r BAT ha entregat la seua sol.licitud de participació.

Ara, ens queda seguir plenant el mapa, amb mobilitats ja programades a: Àustria, Brusseles, França, Polònia i Itàlia entre altres.