INFORMACIÓ AUTOBÚS

Benvolgudes famílies,

A partir de dilluns dia 25/09/2023 tot l’alumnat transportat en autobús procedent de les poblacions de La Granja, Rotgla, Llanera, Torrella i Cerdà haurà de romandre en el centre fins les 15:05 els dilluns, dimarts i dijous, hora en la que Conselleria dota de transport per a tot l’alumnat.

La configuració de sortida dels diferents cursos per a la tornada NO permet fer dos torns (per tant, sols hi ha transport a les 15:05h, no hi ha a les 14:10h).

Una salutació,

La direcció del centre.

Queridas familias,

A partir del lunes día 25/09/2023 todo el alumnado transportado en autobús procedente de las poblaciones de La Granja, Rotgla, Llanera, Torrella y Cerda deberán permanecer en el centro hasta las 15:05 los lunes, martes y jueves, hora en la que Conselleria proporciona transporte a todo el alumnado.

La configuración de salida de los diferentes cursos para el retorno NO permite dos turnos (por tanto, solo hay transporte a las 15:05h, no hay a las 14:10h).

Un saludo,

La dirección del centro.