Admissió i matrícula curs 2024-2025

Benvolgudes famílies,

Com molts sabreu, aquesta setmana està duent-se a terme la matrícula interna de l’alumnat de l’ESO que continua en l’ESO el curs 2024-2025.

Continuem amb la resta del procés i vos informem que demà i divendres és el torn de l’alumnat de 4rt que ha sol·licitat admissió en 1r de Batxillerat. Hem repartit la documentació corresponent hui. És important, per agilitzar els tràmits, que porten la documentació abans de marxar de viatge de fi de curs. Gràcies.

Aprofitem per informar que la setmana pròxima serà el torn de l’alumnat que passa de 1r de Batxillerat a 2n, i de qualsevol primer curs a segon curs dels cicles formatius.

Salutacions

S’adjunten les Instruccions de la Direcció General de Centres Docents sobre la consideració de duplicitat en el procediment d’admissió per al curs 2024-2025 en el cas d’alumnat que cursa simultàniament ensenyaments d’educació secundària i ensenyaments reglats de música i dansa.

Instruccions-No-Duplicitat-Coord-Horaria_val_firmado

Publicades les instruccions i el calendari d’admissió i matrícula de l’alumnat en els centres educatius per al pròxim curs 2024-2025, que inclou a tot l’alumnat que desitge continuar els seus estudis en una altra etapa educativa en qualsevol centre, ja siga el mateix en el qual es trobe matriculat actualment o un altre centre diferent, excepte l’alumnat de Primària procedent de col·legis adscrits, per exemple, l’alumnat d’ESO del nostre centre que desitge continuar els seus estudis en este mateix centre en FP o Batxillerat haurà de sol·licitar la seua admissió en estos nivells:

L’alumnat d’este centre que només passe de curs dins del mateix nivell d’estudis i l’alumnat de Primària procedent dels col·legis adscrits NO haurà de realitzar esta sol·licitud d’admissió i matrícula i únicament realitzarà matrícula presentant en Secretaria la documentació que en el seu moment siga requerida a través del correu electrònic i els canals informatius del centre.

Accés a la informació més important a través de la nostra secció de Secretaria ací: https://portal.edu.gva.es/iesfib/va/secretaria/#admissio

Terminis de presentació de sol·licituds:

• ESO i Batxillerat: del 4 al 10 de juny.
  • FP Bàsica i Cicles Formatius: del 24 de maig al 3 de juny.

Lloc de presentació de sol·licituds (NOMÉS telemàticament): www.adminova.gva.es

Calendari d’admissió i matrícula en ESO i Batxillerat

Anexo-IV-Calendario-RESOLUCIO-Admissio-24-25-VAL