Taller de Mindfulness

Recordeu este taller tan interessant de mindfulness per a previndre el nerviosisme i l’ansietat davant l’activitat acadèmica i aprendre ferramentes per al control d’emocions. Aprofiteu esta oportunitat tan bona i gratuïta gràcies a l’estudi de la universitat que el durà a terme. Doneu sens falta les autoritzacions als tutors/es, orientadora o vicedirecció. Necessitem saber el nombre total d’interessats. Si no podeu imprimir els impresos, demaneu-los el dilluns en Consergeria i porteu-los el dimarts. Bon cap de setmana.

Taller de Mindfulness 4t, Batxillerat i 1r Cicles. Passem per ací la informació sobre estos tallers gratuïts i la documentació per a sol·licitar-los. També poden arreplegar l’imprés en Consergeria. Salutacions

TALLER DE MINDFULNESS

Projecte d’Investigació de la Universitat Europea de València
Investigadors: Juan Cruz Martínez i Carlos López Pinar

En una carta anterior, els expliquem que el nostre centre ha sigut proposat per a participar, juntament amb un grup d’investigadors de la Universitat Europea de València, en un estudi que pretén avaluar l’eficàcia de la intervenció de les tècniques de mindfulness en adolescents per a millorar o previndre els símptomes de nerviosisme i ansietat que, sovint, els produïx l’activitat acadèmica. A més, les tècniques d’entrenament en mindfulness i la seua pràctica han demostrat ser un mètode efectiu per a controlar les emocions davant qualsevol altra dificultat de la vida.

Si els seus fills i vostés pensen que es veuran beneficiats per l’aprenentatge d’este mètode per a millorar la seua actitud davant les tasques acadèmiques i exàmens, a part d’aprendre tècniques que els seran molt útils en el futur acadèmic i personal, els animem que participen en el projecte. En tal cas, emplenen la fulla de consentiment adjunta i entreguen-la en el centre (al tutor/a, orientadores o vicedirecció) abans del 9 de febrer.

Els tallers es realitzaran en 4 sessions, d’uns 60 minuts aproximadament, una vegada per setmana, previsiblement els dijous a les 15.15 h. La data d’inici està encara per determinar.

A partir dels alumnes i alumnes presentats voluntàriament, es realitzarà una selecció de candidats (mitjançant uns tests) i es formaran dos grups, un que participarà inicialment en els tallers i un altre grup de control, que els rebrà posteriorment. Una vegada finalitzats els tallers, tots dos grups tornaran a contestar a una sèrie de tests.

Amb la finalitat de protegir les dades dels participants, estos seran codificats abans d’enviar-los a la Universitat Europea de València, per la qual cosa romandran encriptats sense possibilitat que es conega la identitat de l’alumnat.

Agraïm, per endavant, la seua col·laboració i desitgem que els siga de gran ajuda.

A Ibi, a 1 de febrer de 2024