TPVEscola

Bon dia. Per favor, recordeu les famílies la urgència de donar-vos d’alta en la plataforma de pagament per a les activitats i eixides. Tenim pròximament algunes i és necessari estar inscrit per a poder pagar-les. Hi havia ahir un error en la inscripció, però ja està solucionat. Podeu consultar les instruccions que es van adjuntar el divendres si teniu dubtes. Moltes gràcies.

Estimades famílies:

Recordeu que heu de donar-vos d’alta en la plataforma de pagament TPVEscola on, des d’este curs, es cobraran les eixides extraescolars. És urgent que estigueu inscrits perquè, en el moment que hi haja una excursió, pugueu pagar-la en la plataforma en línia o des de l’app. NO ES FARAN PAGAMENTS D’EXCURSIONS EN METÀL·LIC I NO PODRÀ PAGAR QUI NO ESTIGA INSCRIT.

Esta novetat obeeix a la necessitat de modernitzar-nos en el cobrament de les excursions i altres quotes perquè les famílies tingueu la comoditat de pagar en el moment sense estar pendents de tindre diners a casa i perquè nosaltres no tinguem la responsabilitat extra i innecessària de custodiar eixos pagaments.

Adjuntem de nou la carta que us enviem per a vegeu com fer-ho.

Agraïm la vostra col·laboració.

TPVEscola.-Carta-a-families