DEPARTAMENT DE LLENGUA FRANCESA: NOVETATS PER AL CURS 2021-2022

Aquest curs el comencem amb més energia que mai!

Durant el curs 2021-2022, durem a terme nous projectes que volem compartir amb tota la comunitat educativa.

#1 PROJECTE eTwinning «Classe Ouverte»
El departament de Llengua Francesa s’està coordinant amb el Collège Jean Monnet de Flers (França) per a començar un projecte eTwinning que permetrà als alumnes de l’optativa de Francés de 2n ESO i 3r ESO conéixer a joves francesos membres del projecte (fes clic per a veure infografia).

#2 BLOG Francophonisé(e)s
Hem creat un nou blog que ens permetrà compartir amb la resta de la comunitat educativa alguns dels treballs realitzats pels estudiants, videotutoriales sobre la utilització de plataformes i aplicacions en línia que els alumnes podrien necessitar, així com les novetats que vagen sorgint durant el curs. Fes clic ací per a veure-ho.

#3 PROGRAMA DE RÀDIO Francophonisé(e)s
Hem programat la realització d’activitats orals que es recopilaran i publicaran en el nostre programa de ràdio Francophonisé(e)s, en forma de podcasts trimestrals.

Ens veiem en l’insti!